loading...
دانلود موزیک های جدید 92
Mahdi بازدید : 510 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده مهران آتش به نام دنیای من + متن آهنگ

ترانه : مهسا پهلوان / تنظیم : شهراد امیدور / موزیک : امیرحسین فیضی / میکس : بابک سعیدی

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من

 

متن آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من

تو هم پیش رومی هم پشت سر تو هم مقصدی هم واسم راه شیر

بگو دست کی میرسونه منو به اون آسمونی که تو ماهشی

من اونقدر شیرینه مردن واسم که میخوام از این زندگی خسته شم

چقدر سخته روی زمین باشم و به آغوش یک ماه وابسته شم

به عشق یه ساحل به دریا زدم به دریا زدم تا که پیدا نشم

یه ساحل که دائم پست میزنه پسم میزنه کم که دیوونه شم

تگ دوم آهنگ مهران آتش

چقدر سخته دنیای من باشی و بدون بهونه ازم دور شی

ازم بگذری و ندونم چرا بهت دل ببندم و تو مغرور شی

ازم بگذری و ندونم چرا که شاید امیدم ازت کم بشه

چقدر سخته بی سرزمین باشی و همه جای دنیا جهنم باشه

به عشق یه ساحل به دریا زدم به دریا زدم تا که پیدا نشم

یه ساحل که دائم پست میزنه پسم میزنه کم که دیوونه شم

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

ادامه مطلب دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
www.takmelody.ir › ... › دانلود اهنگ ایرانی › مهران اتش - Translate this page
14 hours ago - دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من | مهران آتش,دنیای من,مهران آتش آهنگ دنیای من,آهنگ جدید مهران آتش,آهنگ دنیای من مهران آتش,مهران آتش دنیای من 320.
ادامه مطلب دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن
www.musicday.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-با...‎Translate this page
در این قسمت در سایت موزیک دی آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن را برای شما ... دانلود آهنگ جدید من یا تو از افشین آذری و حسن امینی · دانلود آهنگ جدید دنیای من میشی ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
www.takfasong1.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به... - Translate this page
13 hours ago - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من + متن کامل آهنگ. ( آهنگ : امیر حسین فیضی | ترانه : مهسا پهلوان ). ( تنظیم : شهراد امیدوار ).
دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش
www.par30song.com/download-new-music-mehran.../...‎Translate this page
10 hours ago - دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. Download New Music Mehran Atash Donyaye Man. ترانه سرا : مهسا پهلوان | آهنگ : امیر حسین فیضی ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من - آهنگستان
www.ahangestan33.org/11397_آهنگ-مهران-آتش-دنیای-م... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من. آهنگ : امیر حسین فیضی | ترانه : مهسا پهلوان | تنظیم : شهراد امیدوار. دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش. دانلود آهنگ ...
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مهران آتش به نام "با من قدم بزن"
medialove-payam.blogfa.com/post/13‎Translate this page
... درخواستی خودتون رو بگید ..... دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مهران آتش به نام "با من قدم بزن" ... عطــــر تـــــو با مـــــن فـــردا داره ب مـــــا. ... دنیا جهنمـــــه دست منو بگیر.
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام آدم و حوا
bia2ahang.org/.../دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-آدم...‎Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام آدم و حوا,rnاجرای اهنگ ادم و حوا مهران, اخرین اهنگ مهران آتش, ادم و حوا مهران آتش, اهنگ ادم و حوا با.
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من | توپ صدا
www.topseda.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-د... - Translate this page
12 hours ago - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهران آتش به نام دنیای من با دو کیفیت همراه با متن آهنگ. ترانه سرا : مهسا پهلوان ، آهنگ : امیر حسین فیضی ...
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام با من قدم بزن
shekoofezardaloo.blogfa.com/post/299‎Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن + متن اهنگ. اهنگ 128 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 حجم 128 حجم اهنگ ... بی تو هوا پسه , دنیا جهنمه. دست منو ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من - انجمن تفریحی و سرگرمی پت ...
www.pat-o-mat.com › ... › دانلود مجاز - Translate this page
با عرض سلام و وقت بخیر در بخش دانلود اهنگهای جدید در خدمتتون هستم با دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من آهنگ : امیر حسین فیض.
دانلود آهنگ جدید مهران آتش - دنیای من
www.musicgostar5.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-دنیا...‎Translate this page
12 hours ago - Mehran Atash - Donyaye Man دانلود آهنگ جدید و زیبا و شنیدنی مهران آتش بنام دنیای من ۲ کیفیت … ترانه : مهسا پهلوان - آهنگ : امیر حسین فیضی ...
دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش | دانلود آهنگ جدید
www.happysong.ir/.../دانلود-آهنگ-دنیای-من-مهر... - Translate this page
by Amin Arjmand - in 955 Google+ circles
3 hours ago - بایگانی برچسب: دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش. دانلود آهنگ جدید دنیای من از مهران آتش ... دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. دانلود آهنگ جدید مهران ...
دانلود آهنگ جدید دنیای من از مهران آتش
www.happysong.ir/download-new-music-mehran-atas... - Translate this page
by Amin Arjmand - in 955 Google+ circles
3 hours ago - دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش,دانلود آهنگ جديد,آهنگ جدید,مهران آتش,دانلود آهنگ جديد مهران آتش,دانلود آهنگ مهران ... دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من.
تکست آهنگ مرجع متن موزیک » بایگانی متن آهنگ دنیای من از مهران آتش
www.texahang.org/.../2480_متن-آهنگ-دنیای-من-از-مهرا...‎Translate this page
کلیدواژه ها: آهنگ دنیای من از مهران آتش، آهنگ مهران آتش به نام دنیای من، تکست آهنگ دنیای من از مهران آتش، دانلود آهنگ دنیای من از مهران آتش، متن آهنگ دنیای من از مهران آتش، ...
سیاره دانلود - دانلودآهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
alireza731.blogfa.com/.../دانلودآهنگ-جدید-مهران-آتش-به... - Translate this page
دانلود آهنگ جدیدو زیبای مهران آتش به نام دنیای من. تنظیم : شهراد امیدوار-ترانه سرا : مهسا پهلوان. Mehran Atash–Donyaye Man دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من.
بیست موزیک | دانلود آهنگ جدید
www.20music41.org/‎Translate this page
میکس و مسترینگ : بابک سعیدی | تنظیم : شهراد امیدوار |. دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من · برای دانلود کلیک کنید » · آدرس جدید بیست موزیک ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
smusic.ir/1392/08/مهران-آتش-به-نام-دنیای-من/ - Translate this page
10 hours ago - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده مهران آتش به نام دنیای من + متن آهنگ. ترانه : مهسا پهلوان / تنظیم : شهراد امیدور / موزیک : امیرحسین فیضی / میکس : بابک ...
سانگ سانگ | دانلود جدیدترین آهنگ ها
songsong.ir/‎Translate this page
سانگ سانگ - دانلود موزیک های جدید بدون فیلتر،دانلود آهنگ های روز. ... آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. دانلود آهنگ » ... آهنگ جدید مهدی رازقیان به نام جوونی دربست. دانلود ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من | بیر صدا
02.bir3da.net/.../Download-Music/Mehran-Atash-Don... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من ترانه سرا : مهسا پهلوان / آهنگساز : امیر حسین فیضی.
دانلود آهنگ جدید ایرانی: آهنگدونی
ahangdoni.ir/‎Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من. آهنگ : امیر حسین فیضی | ترانه : مهسا پهلوان | تنظیم : شهراد امیدوار
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من - دانلود آهنگ جدید ...
radiojavan.arisfa.com/post369.html‎Translate this page
10 hours ago - آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من - آدرس جدید رادیو جوان www.radiojavan.arisfa.com رادیو جوان دانلود آهنگ و فول آلبوم - دانلود آهنگ ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من - دانلود آهنگ جدید ایرانی
www.jenabmusic.com/.../music-دانلود-آهنگ-مه... - Translate this page
by Reza Kamalynia
12 hours ago - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهران آتش به نام دنیای من. ترانه سرا : مهسا پهلوان | آهنگ : امیر حسین فیضی | تنظیم : شهراد امیدوار. میکس و ...
دانلود آهنگ جدید: آی آر ملودی
www.irmelody.in/‎Translate this page
دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید,دانلود اهنگ,دانلود آلبوم ,دانلود موزیک,دانلود موزیک جدید,دانلود ... دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من.
دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش
musicseda.ir/tag/دانلود-آهنگ-دنیای-من-مهران-آتش/ - Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. ترانه سرا : مهسا پهلوان | آهنگ : امیر حسین فیضی | تنظیم : شهراد امیدوار میکس و مسترینگ : بابک سعیدی. دانلود آهنگ جدید مهران ...
متن اهنگ مهران آتش به نام دنیای من « دانلود آهنگ جدید|فیلم و سریال|جوک ...
namadownload.com/?...اهنگ-مهران-آتش-به-نام-دنیای-من - Translate this page
9 hours ago - دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. نویسنده : setayesh موضوع:آهنگ ایرانی · آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید مهران آتش, دانلود آهنگ جدید ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
nabzmusic.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-د...‎Translate this page
دانلودآهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهران آتش به نام دنیای من ترانه سرا.
دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من - بزرگترین و بروزترین
lanat_be_eshg.loxblog.com/.../دانلود%20آهنگ%20مهران... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من. آهنگ : امیر حسین فیضی | ترانه : مهسا پهلوان | تنظیم : شهراد امیدوار. دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش. دانلود آهنگ ...
دانلود آهنگ دنیای من از مهران آتش - دانلود آهنگ جدید - PlaySong.IR
www.playsong.ir/3241-دانلود-آهنگ-دنیای-من-از-مهران-آ... - Translate this page
9 hours ago - دانلود آهنگ جدید به نام دنیای من از مهران آتش ، کد آهنگ دنیای من از مهران آتش برای وبلاگ دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من دانلود آهنگ های مهران آتش.
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
www.dmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-دنیا... - Translate this page
Rating: 3.5 - ‎Review by محمد مهدی - ‎Oct 31, 2013
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من.
دانلود آهنگ جدید
www.poppedia.ir/‎Translate this page
برای اینکه دوستان شما نیز به جمع ما بیایند لطفا سایت مرجع آهنگ را به ان ها معرفی کنید. دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من. ادامه مطلب دانلود آهنگ جدید مهران آتش به ...
دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من
lanat_be_eshg.glxblog.com/.../دانلود%20آهنگ%20مهران... - Translate this page
دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من, بزرگترین و بروزترین: وب سایت دانلود آهنگ.
دانلود فیلم با لینک مستقیم - آهنگ مهران آتش به نام دنیای من
007dl.blogfa.com/tag/آهنگ-مهران-آتش-به-نام-دنیای-من - Translate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من. آهنگساز : امیر حسین فیضی | تنظیم : شهراد امیدوار. Mehran Atash Donyaye Man دانلود آهنگ جدید مهران آتش ...
کرد موزیکال : دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من
www.kurdmusical.ir/.../دانلود-آهنگ-مهران-آتش-به-نام-دن... - Translate this page
کلمات کلیدی : آهنگ جدید دنیای من با صدای مهران آتش, آهنگ جدید مهران آتش, آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من, آهنگ دنیای من با صدای مهران آتش, آهنگ مهران آتش, آهنگ مهران ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن - ســــــزار دنــیـــــــای ...
sezardownload.blogfa.com/post/335‎Translate this page
ســــــزار دنــیـــــــای دانــــلــــود - دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن - هــــرچــی بـــه نـــظـــرت بــرســه پــیــدا مـیــکـنـی جـدیــد تــریــن آهنــگـهــای روز دنــیـــا ...
دانلود آهنگ جدید | نیوصدا
www.new3da.com/‎Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من + متن اهنگ. ۸ آبان ۱۳۹۲; آهنگ پاپ ایرانی, مهران آتش · دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من + متن ترانه.
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من + متن اهنگ
www.pelanha.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-دنیای/ - Translate this page
9 hours ago - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام دنیای من + متن ترانه آهنگ : امیر حسین فیضی | ترانه : مهسا پهلوان | تنظیم : شهراد امیدوار ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش دنیای من
www.fazmusic39.org/دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-دنیا... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش دنیای من. آبان ۸م, ۱۳۹۲. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهران آتش به نام دنیای من. متن آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من به زودی در ادامه مطالب.
دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من Archives » دانلود آهنگ جدید
www.tak3az.ir/tag/دانلود-آهنگ-مهران-آتش-به-نام-دنیای-من - Translate this page
دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من. دانلود آهنگ مهران آتش به نام دنیای من. دانلود آهنگ جدید : دانلود موزیک جدید مهران آتش به نام دنیای من + تکست اهنگ ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من Archives » دانلود آهنگ جدید
www.tak3az.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-دن... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای. دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای. دانلود آهنگ جدید : دانلود موزیک جدید مهران آتش به نام دنیای من + تکست اهنگ ...
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من
www.bigseda.com/دانلود-آهنگ-جدید-مهران-آتش-به-نام-د... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام دنیای من,مهران آتش دنیای من,دانلود آهنگ دنیای من مهران آتش,آهنگ جدید مهران آتش,دانلود دنیای من مهران آتش,دانلود اهنگ جدید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 3857
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 536
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,664
  • بازدید ماه : 11,672
  • بازدید سال : 50,518
  • بازدید کلی : 1,740,312